Tuesday 4 April 2017

BIOGRAFI SAYA


Hai Assalamualaikum Semua 😉

   Nama diberi ialah Nurin Izzati binti Rosli atau lebih dikenali sebagai Nurin. Orang disekeliling saya juga memanggil saya dengan nama gelaran Nurin.  Saya dilahirkan di Hospital Kota Bharu pada 11 Disember 1999. Saya anak pertama dari tiga orang adik beradik. Saya lahir dalam keluarga yang sederhana. Ayah saya bekerja sebagai Pengurus Bank manakala Ibu saya bekerja sebagai Pegawai Bank. Saya menetap di Kuala Lumpur dan mendapat pendidikan di sana.

    Ketika berumur 6 Tahun, saya mula bersekolah di sekolah Tadika CEC. Kemudian pada 7 Tahun , saya melanjutkan pembelajaran saya di Sekolah Kebangsaan Sultan Hishamuddin Alam Shah atau lebih dikenali (SKSHAS) sehingga 12 Tahun saya menduduki Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR). Seterusnya, sewaktu umur saya 13 Tahun, saya mendapat pendidikan di Sekolah Menengah Kebangsaan Perempuan Methodist Kuala Lumpur sehingga 15 Tahun dan menduduki Peperiksaan Penialaian Tingkatan 3 (PT3). Selepas itu, saya sambung melanjutkan pelajaran di Kolej Vokasional Jasin di Melaka, sekolah berkemahiran dan ceburi dalam bidang pemasaran.

   Cita-cita saya ingin menjadi seorang yang berjaya di dunia dunia dan akhirat. Saya juga ingin menjadi seorang Business Woman yang berjaya dan kaya raya. InshaAllah💛💛  Harapan saya adalah untuk mebahagiakan kedua ibu bapa saya dan orang yang tersayang.

Baiklah, sampai disini sahaja tentang diri saya. 

Terima Kasih kerana sudi membaca Blog saya yang tak berapa sempurna ini. Hehe, mintak maaf jika ada terkurang atau tersalah bahasa. Sekian dari saya, Assalamualaikum. Jumpa lagi!👋👋






No comments:

Post a Comment